6am Blog

The 1 and only 6am Blog

קידום אתרים

קידום אתרים באינטרנט

מה עוד יש לומר על קידום אתרים, חיפוש מקוון קיים מאז 1996. הוא נעשה מקובל יותר ויותר בגלל ההזדמנות האדירה שהוא מציע לאדם שרוצה לפתוח עסק אלקטרוני מקוון משלו. חיפוש ללא תשלום הוא מונח רחב מכיוון שישנן דרכים רבות ומגוונות להפעלת הכנסות באינטרנט.

ניתן להקליט כל לחיצה וחיפוש; ניתן לעקוב אחר תנועות המשתמש באתר, ורעיונות ומושגים שנראים מעולים בחדר הישיבות הוכחו כחסרים או מוטעים.

מהות SEO – קידום אתרים באינטרנט


קידום אתרים הוא ראשי התיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש, המהווה אופטימיזציה לאתר למנועי חיפוש. זה כולל טכניקות ושיטות לגרום לאתר שלנו לצוץ גבוה בתוצאות של מנוע חיפוש כגון גוגל, יאהו, בינג וכו '.
פייסבוק הפכה גם לחלק משמעותי בחברה המודרנית, והפכה לפעילות מספר אחת באינטרנט, שינתה את הדרך בה אנו מתקשרים, ואפילו מפילה ממשלות.

מנועי חיפוש לא מנסים להקשות על בעלי אתרים את החיים. הם רואים בחיפוש מוצר, וככל שהם משפרים את המוצר שלהם, המשחק משתנה כברירת מחדל.

כדי לעמוד בקצב גוגל, כל מנועי החיפוש צריכים לספק את תוצאות החיפוש הטובות ביותר. הם ימשיכו לשכלל את יכולתם למצוא את התוכן הטוב ביותר והשימושי ביותר באינטרנט.

כדי לשפר את SEO של האתר שלך, יש אינספור אסטרטגיות שיכולות להביא לתוצאות שונות. במאמר זה, נעיר את תשומת ליבכם לעקרונות הבסיסיים ולפרקטיקות ה- SEO שיכולים להביא את האתר שלכם לדף הראשון של תוצאות החיפוש.
האתר שלך פועל ברציפות מסביב לשעון ומתארח בשרת של חברת אירוח אתרים. כדי להציג את האתר שלך, אתה, המבקרים שלך או הלקוחות שלך משתמשים בסוג של תוכנית הנקראת דפדפן אינטרנט כגון Chrome, Internet Explorer, Edge, Opera, Firefox ו- Safari. הדפדפן שלך מוריד את האתר מהמחשב המרוחק ומציג אותו.

מדוע קידום אתרים?


כאמור לעיל, הרובוטים של גוגל בודקים את הטקסט והקוד הרגיל. בערך, הדברים שהם מעריכים הם:
מהירות האתר: באיזו מהירות המחשב המרוחק של חברת האירוח הגיב ושלח את האתר? כמה זמן לקח להגיע למחשב שלנו וכמה זמן לקח לתוכנית לעבד ולהציג אותו? רובוט יכול לאמוד את זמן העיבוד על ידי הערכת יעילות הקוד שלנו.
המבנה והמראה של האתר: הקודים של האתר שלך צריכים להיות יעילים ומובנים סמנטית; מידע, שירות או מוצר שהאתר מכיל צריכים להיות נגישים בקלות מדף הבית ולא לאחר מספר לחיצות והאתר צריך להיות מתאים למכשירים בגדלים ומסכים שונים. זה צריך להיות ידידותי לנייד וממשק משתמש נהדר.
הטקסט והתוכן של האתר: עליו להיות מספיק טקסט ותוכן טובים ורלוונטיים שאנשים מחפשים באמצעות מילות מפתח במנוע החיפוש?
התנועה והפופולריות של האתר: באתר צריך להיות תנועה ממנוע החיפוש וממקורות אחרים. על האתר שלך לכלול קישורים נכנסים עם כמה אתרים אחרים ש"מדברים "על כך ומצביעים על אתר משלנו עם קישורים.
אתה יכול להשיג חלק מאלה, ועבור אחרים, ייתכן שתוכל לעשות מעט או כלום.

לפני שתוכל להשיג קידום אתרים לשיפור המרות או מכירות, אתה זקוק לאתר עם התכונות הנדרשות המודגשות לעיל.
אתה זקוק גם לשחקני מפתח כדי לקבל אתר פונקציונלי וידידותי לקידום אתרים. שחקני המפתח כוללים:

  1. מעצבי אתרים ומפתחים שעשויים להיות חברי הצוות שלך או פרילנסרים שכירים
  2. מפתחי גרפיקה וכותבי תוכן : ניתן לשכור מומחים אלה גם בפלטפורמה עצמאית כמו atartica.co.il

כמובן, כל השלושה הנ"ל יכולים להיות אותו שחקן או היוצר יכול להיות הבעלים בו זמנית. במקרים אלה עסקינן ב"שחקנים "בעלי ידע טוב בקידום אתרים שכבר קיימים אינספור מאמרים באינטרנט. עם זאת, מאמר זה נוגע בעיקר לבעלי אתרים שיש להם תפקיד של לקוח ביחסים שלהם עם היוצר ומחפשים דרכים לשפר את העסק המקוון שלהם בעצמם או בעזרת היוצר-שותף.

אנו יכולים לעזור לך במסעך ללמוד ליצור תוכן ולגלות דרכים חדשות להשיג את הדירוג האורגני של האתר שלך.